Herre senior på træningslejr

Diana Mortensen
20. marts 2023 kl. 12:33
AAbenraa 10-12 marts 2023

Stubbekøbing Boldklubs herre senior har været afsted på træningslejr/ryste-sammen tur.

Turen gik over Fyn, til det mørke Jylland - tæt på den tyske grænse, som blev krydset, for at proviantere til weekenden!

Stedet var en spejderhytte, placeret i udkanten af Aabenraa by, uden mulighed for at genere naboer eller andet godt folk!

Sidste bil ankom til hytten fredag eftermiddag kl. 17, hvor der var tid til indlogering og kort info, inden der skulle trænes på kunstgræs kl. 19 fredag aften!

Træning foregik i 2 cm nyfaldet sne - så lidt svære forhold med kun medbragte hvide bolde. Efter træning stod den på pizza og socialt hygge, inden der blev kigget nærmere på Aabenraa’s natteliv.

Lørdag morgen stod den på tidlig morgenmad, inden intern Paddel-tennis turnering fra kl. 9-11, efterfulgt af frokost og taktisk oplæg, inden træningskampen mod Aabenraa, med kick off kl. 13:30 på kunstgræsbanen!

Kampen var en god og lige affære -  indtil der var spillet 70 min., hvor vi måtte erkende, der ikke var mere gas på tanken (muligvis pga. lidt ekstra hygge fredag aften) Kampen endte med et nederlag på 4-0, men det ændrede ikke på at humøret var højt, og vi var afsted for at hygge os!

Lørdag aften var der burgere og pommes på menuen, inden der igen blev hygget og kigget på nattelivet!

Søndag morgen stod på morgenmad og rengøring og ca afgang kl 12 fra hytten.

17 mand deltog i alderen fra 17-44 år så et bredt spænd, men en tur hvor alle hyggede på kryds af hinanden

Se billeder fra turen her

Stubbekøbing Boldklub (sb-boldklub.dk)