Stubbekøbing Boldklub søger træner og assistenttræner til vores U12-U13 drengehold

image Tiltrædelse: snarest eller senest den 1. August 2023
Diana Mortensen
27. juni 2023 kl. 13:45
Er det dig vi søger?

Klub: Stubbekøbing Boldklub (SB)

Union: DBU Lolland Falster

Afdeling: U12-13

Køn: Drenge

Tiltrædelse: snarest eller senest den 1. August 2023

Træner og assistenttræner til U12-13 Drengehold

Vi søger lige nu både en træner og en assistenttræner til vores U12-U13 drengehold. Holdet træner to gange om ugen hhv. tirsdag og torsdag. Holdet spiller 8 mands fodbold.

Der stilles ikke krav til at personen har en bestemt træneruddannelse, men vi kræver personen er parat til at dygtiggøre sig via trænerkurser. Alle trænere i SB skal som minimum gennemgå C1 og C2 trænerkursus indenfor en rimelig tidsperiode. I SB træner og spiller vi kampe efter mottoet ”det skal være sjovt at spille fodbold” og derfor vægter vi personlige værdier højt for at sikre et sundt trænings- og kampmiljø.

Vi tilbyder:

- Grundig introduktion
- Trænerkurser som understøtter din udvikling som træner.
- Dygtiggørelse gennem løbende feedback omkring træning og kampe.
- Tøjpakke og godtgørelse.
- Et stærkt socialt fællesskab hvor du er med til at skabe det bedst miljø for spillerne.

- Egne bolde, toppe og veste + skab
- En hverdag med et skarpt læringsmiljø
- Gode trænerkollegaer

Har du lyst til at være med til at videreudvikle vores drengeafdeling, som tager udgangspunkt i at vores spillere, med glæde, fællesskab og udvikling bliver bedre fodboldspillere, så skal du kontakte