Ny Cafeteria bestyrer

10. december 2014 kl. 17:47
Så er de sidste detaljer faldet på plads, og vi kan med glæde oplyse at klubben har indgået en aftale med Jan Magle som ny bestyrer af klubbens cafeteria

Efter lidt forhandlinger frem og tilbage, er det hele nu faldet på plads og kontrakten er underskrevet. Klubben har foreløbig indgået en ét årig aftale med Jan Magle Andersen om varetagelse af klubbens Cafeteria m.m.

Udover Cafeteriet, har Jan også påtaget sig flere sideløbende opgaver, og vil derfor i 2015 også kunne ses i fuld gang med følgende:

• Opkridtning af vores baner
  • Vask af kamptøjet for alle vores hold
  • Rengøring af klubhus, omklædningsrum, toiletter og opholdsrum
  • Udvendig vedligeholdelse af arealer omkring klubhuset og banerne

Vi er i klubben meget glade for Jan's engagement og villighed til at varetage de mange, og store, opgaver for klubben. Vi er overbeviste om at Jan vil blive et endnu mere kendt og velanset ansigt i klubben, end han allerede er, og vi glæder os meget til det kommende samarbejde.

Jan har også oplyst at han, for at håndtere de mange opgaver, har allieret sig med både familie og venner som vil hjælpe til i de travle perioder, så Jan også kan varetage sin træner rolle for Kvinde Senior holdet og Fodbold Fitness.

Har du spørgsmål eller andet, i forhold til aftalen, er du meget velkommen til at kontakte Jan eller ét af klubbens bestyrelsesmedlemmer.

Stort tillykke til Jan med de nye udfordringer.

Med sportslig hilsen