Fantastisk julegave til klubben

23. december 2014 kl. 18:04
Her på falderebet op til jul, har vi i dag modtaget en fantastisk overraskelse fra vores sponsor Martini El-teknik

Martin kontaktede i dag vores formand Teddy Hansen, med besked om at Stubbekøbing Boldklub har fået tildelt de fleste poletter i forbindelse med dette års juletræssalg hos Martini El-teknik. Dermed tilgår den flotte sponsor gave på ikke mindre end kr. 4.000,- til Stubbekøbing Boldklub.

Under private og hyggelige jule omstændigheder overrakte Martin gaven til Teddy, og takkede for hjælpen med annonceringen for juletræssalget. Samtidig, på klubbens og alle vores medlemmers vegne, takkede Teddy for den meget flotte sponsor gave.

Tusind tak til alle jer som lagde vejen forbi Martini El-teknik for at købe årets juletræ, og naturligvis også for at donere jeres polet til Stubbekøbing Boldklub.

Stubbekøbing Boldklub vil som altid, naturligvis også gøre alt hvad vi kan for at støtte vores sponsorer, og er derfor også klar næste gang én af vores sponsorer har brug for lidt hjælp.

Vi ønsker alle en rigtig glædelig jul og et godt nytår.