Fodbold for de mindste

Bold og Bevægelse
Fodbold for de mindste
Forældre - barn - leg, motorik, sjov og læring
I Stubbekøbing Boldklub tilbyder vi træning for de helt små, hos holdet "poder" Aldersgruppe 2-5 år.
Poderne træner hver tirsdag klokken 16:30 - 17:15. Lone og Trine står klar hver tirsdag og varetager træningen.
Efter træning, har vi naturligvis også 3. halvleg - her går vi ind og får frugt og saftevand på terrassen, det er super hyggeligt.
Hos poderne arbejdes der inde for bold og bevægelsesuniverset, hvilket er en koncept udarbejdet af DBU og målrettet podernes aldersgruppe. I konceptet er der 10 forskellige universer der kan trænes i, det kunne være "På rumrejse",  "Under havets overflade" eller "I junglen"
Bold & Bevægelse  er et koncept, hvor forældre og børn gennem leg, fokus på motorik, masser af grin og hygge, træner (hver tirsdag eftermiddag) i det bedste selskab.
⚽  Vi lover, at du og dit barn vil elske det
⚽  Kom og prøv en gratis prøvetræning og se om det er noget for dig og dit barn
⚽  Intet særligt tøj eller sko er påkrævet, men husk en vandflaske, da I kan blive tørstige af al den leg og aktivitet, vi          skal lave
Vi glæder os helt vildt til at spille, hygge, lege og grine sammen med jer! 😊