Driftsansvarlig søges til Stubbekøbing Boldklub

Diana Mortensen
15. september 2023 kl. 08:39
Primo februar 2024

Da Jan Magle Andersen og Birthe Andersen har meddelt bestyrelsen, at de ønsker at trække sig fra driften efter indeværende efterårssæsonen, søger vi en eller flere personer der kan og ønsker at løfte opgaven som driftsansvarlig.

De overordnede opgaver som hører til driften, er følgende:

• Bestyrer af SB Cafeteria
  • Rengøring
  • Tøjvask
  • Kridtning

Bestyrelsen forventer, at SB Cafeteria er åbent på alle træning-/kampdage og ved arrangementer i klubhuset. Rengøring omfatter hele klubhuset, og der forventes rengøring efter behov. Tøjvask ønskes i forbindelse med kampe/stævner og seniortræning. Banerne forventes kridtet.

Honorering aftales nærmere ved eventuelt samarbejde. Ønsket tiltrædelse primo februar 2024.

Det vi søger hos dig:

• Du har en interesse i klubben
  • Du skal synes foreningsarbejdet er sjovt
  • Du er fleksibel og udviklingsminded
  • Du skal kunne have en god og løsningsorienteret tilgang til klubbens brugere, trænere og bestyrelse.

Opgaven som driftsansvarlig kan bemandes af en eller flere personer, så kunne du/I have interesse i, at blive en del af Stubbekøbing Boldklub og bidrage med en eller flere af ovenstående opgaver, eller har du spørgsmål til ovenstående, så tøv ikke med at kontakte formand Søren Rønde Andersen:

📞 25182156   💻 formand@sb-boldklub.dk

Sportslige hilsner