Kontingent opkrævninger udsendt

16. marts 2016 kl. 14:38
Så er det igen blevet tid, til at betale kontingent til fodboldklubben

Der er derfor udsendt kontingent opkrævninger til alle vores medlemmer i nat.

Som altid er der flere forskellige muligheder for at betale sit kontingent til klubben

• Online betaling, via det betalingslink som er i mailen
  • Bankoverførsel til vores konto i Lollands Bank
  • Kontant betaling i cafeteriet, hvor der både kan modtages kontanter, dankort, kreditkort, MobilePay og Swipp.

Derudover, så er det nu også blevet muligt at tilmelde sit kreditkort til automatisk kontingent betaling. Det betyder at du giver klubben lov til, mod forudgående varsel på min. 7 dage, automatisk at trække kommende kontingent betalinger direkte på dit kreditkort. Det eneste du skal gøre er, at klikke på linket til online betaling i den mail vi har sendt dig, og derefter sætte hak/flueben i feltet "Ja tak, jeg ønsker at tilmelde mig abonnement i klubben, som giver klubben mulighed for automatisk at trække kommende kontingentopkrævninger på mit kort. (7 dage før selve trækningen modtager du en e-mail med oplysninger om den kommende kontingentopkrævning)" inden du går til selve betalingen.

Herefter behøver du ikke længere spekulere på kontingent betalingen, da den så automatisk vil blive trukket når det igen er tid til kontingent betaling. Denne nye mulighed, er en stor hjælp for klubbens kasserer, og vi opfordrer derfor alle vores medlemmer til at tilmelde sig denne ordning.

Vi regner med at vi fra sæson 2016/2017, vil kunne tilbyde mulighed for at kunne tilmelde sig enten en månedlig, kvartalsvis, halvårlig eller helårlig kontingent betaling, hvor det dog vil være et krav at man er tilmeldt den automatiske abonnements ordning for kontingent i klubben. Vi vil sende mere information ud omkring dette, når vi nærmer os sommerferien.

Har du mod forventning ikke modtaget en mail med kontingentopkrævning, så prøv at kigge i din spam/junk mappe, og ligger mailen heller ikke der så tag endelig fat i vores kasserer Johnny Brincker på tlf.: 27119338 eller e-mail: kasserer@sb-boldklub.dk så vi kan finde ud af hvorfor du ikke har modtaget en opkrævning.