Glædelig jul & Godt nytår

12. december 2016 kl. 13:49
Julen nærmer sig med hastige skridt, og det er ved at være tid til en velfortjent juleferie, for alle spillere, trænere, ledere og alle de andre frivillige ildsjæle i og omkring klubben

Vi vil derfor gerne benytte lejligheden her til at ønske alle, i og omkring klubben, en rigtig glædelig jul og et godt nytår.

Det forgangne 2016 har været et utrolig spændende år, hvor vi bl.a. kunne indvie vores nye stadionanlæg ved klubhuset, og hvor den nye overdækkede terrasse for alvor kom i gang med færdiggørelsen.

Derudover skal vi naturligvis ikke glemme vores spydspids, 1. holdet, som vandt Herre Serie 3 rækken i foråret og derfor fra efteråret rykkede op i Herre Serie 2. Her kan de nu overvintre på en super flot 3. plads i rækken, som samtidig kvalificerer holdet til forårets oprykningsspil til Herre Serie 1

Vi glæder os til igen at byde op til bold, når vi er kommet over på den anden side af årsskiftet, hvor vi starter op med indendørs fodbold allerede torsdag den 5. januar.

Rigtig glædelig jul og godt nytår

Med sportslig julehilsen