Velkommen til SB's nye hjemmeside

08. december 2014 kl. 07:58
Efter lang tids forberedelse, test og opsætning er vi nu endelig kommet i luften med vores nye hjemmeside

Vi håber I alle vil tage rigtig godt i mod vores nye hjemmeside, hvor vi har lagt vægt på et mere tidssvarende design, bedre integration til KlubOffice og ikke mindst til kampklar.

Der vil stille og roligt blive tilføjet mange flere funktioner til hjemmesiden, efterhånden som DBU får udviklet flere moduler til de enkelte systemer. Vi er endnu ikke helt i mål, med alle detaljerne, så vær lidt tålmodige, og så skal de sidste holdbilleder m.m. nok komme ind på de forskellige sider.

Du vil formentlig også ligge mærke til, at der nu er kommet en stabs/spillerliste til på de enkelte holds sider, hvor der pt. kun er meget få spillere og trænere som har et profil billede på. Hvis du ønsker at have et profilbillede på holdsiden, hvilket vi naturligvis håber, så skal du selv uploade et profil billede via mit.dbu.dk hvor du skal logge ind med din DBU bruger, og så uploade et billede under dine profil oplysninger. Har du glemt/mistet din adgangskode eller brugernavn til MitDBU, så kontakt enten din træner eller klubbens kasserer som kan hjælpe med at få det sendt til dig igen.

Kig lidt rundt på hjemmesiden, og har du forslag til ændringer, ønsker til indhold, en god nyhed eller andet i forhold til vores hjemmeside, så er du meget velkommen til at kontakte webmasteren, ved at sende en mail her: Kontakt Webmasteren

Med sportslig hilsen

Stubbekøbing Boldklub