Ordensreglement
for
Stubbekøbing Boldklub
Stubbekøbing
Klubhuset
- Klubhuset er åbent i samme tidsrum som der foregår træning, kampe eller anden aktivitet i klubben. Klubben lukkes dog altid senest kl. 22:30, med mindre særskilt godkendelse er givet af et medlem af bestyrelsen.
- Aktiviteter i klubhuset udenfor ovenstående perioder, må KUN ske efter godkendelse af bestyrelsen.
- Det er ikke tilladt at have tasker, beklædningsgenstande m.m. på cafeteriets borde. Tasker stilles i gangen langs væggen eller under bordene.
- Brugt service sættes op til cafeteriet, affald lægges i affaldskurven og stole sættes på plads. Dette gælder også ved brug af de udendørs borde og bænke.
Omklædningsrum
- Det er ikke tilladt at have fodboldstøvler på inden døre. Heller ikke under til og afgang fra omklædningsrum til og fra banearealerne.
- Ved brug af omklædningsrum skal der tages hensyn til andre brugere og bemærkes, hvorvidt rummet er stillet til rådighed for Piger/Damer eller Drenge/Herrer.
- Tag hensyn til andre hold der måtte vente på at benytte omklædningsrummene.
- Der skal ALTID ryddes op efter brug af omklædningsrum, hvilket også betyder, at eventuel tom emballage samles i affaldskurven.
- Tyveri eller hærværk skal meddeles til cafeteriet eller en leder øjeblikkeligt.
Tobak, Alkohol & Euforiserende Stoffer
- Rygning er kun tilladt ved afmærkede rygeområde.
- Opstillede askebægre skal altid benyttes til cigaretskodder og lignende.
- Det er ikke tilladt at ryge ved eller på klubbens træningsarealer.
- Der må ikke sælges alkohol til personer under 18 år. Personer under 18 år, må ikke indtage alkohol i klubhuset eller ved nogen af klubbens udenoms arealer.
- Det er ikke tilladt for klubbens spillere, trænere og ledere at drikke alkohol før eller under træning, kampe og stævner.
- Al indtagelse af euforiserende stoffer, præstationsfremmende midler eller andre rusmidler er totalt forbudt - og vil medføre øjeblikkelig bortvisning.
Alle medlemmer i Stubbekøbing Boldklub, ledere, trænere samt bestyrer af cafeteriet kan påtale overtrædelser af ovenstående ordensreglement. Overtrædelse kan medføre bortvisning fra klubbens arealer.
Således vedtaget af bestyrelsen
Juni 2012