Fodboldskole 2024

Diana Mortensen
08. juli 2024 kl. 16:06

Fodboldskole Afviklet med Succes

I den forgangne uge blev den årlige fodboldskole afholdt med stor succes på XL Byg PW Wulff Arena af Stubbekøbing Boldklub.

49 børn og unge deltog i det populære arrangement, som bød på masser af træning, kampe og sjove aktiviteter. Fodboldskolen, arrangeret af Stubbekøbing Boldklub/DBU, løb af stablen fra mandag til fredag og havde deltagere i alderen 7-15 år.

Under ledelse af dygtige og engagerede trænere og frivillige fik de unge talenter mulighed for at forbedre deres tekniske færdigheder, taktiske forståelse og fysiske formåen.

Ud over de sportslige aktiviteter var der også fokus på fællesskab og venskaber. Fodbold er mere end bare et spil; det handler også om at skabe gode oplevelser og venskaber.

Vi er, i Stubbekøbing Boldklub, meget glade for den store tilslutning og entusiasme fra både børn og forældre. Det er fantastisk at se så mange børn være aktive og have det sjovt med fodbold.

Ugen kulminerede med en afslutningskamp på stadion, hvor deltagerne fik lov til at vise deres nye færdigheder frem. Efter kampen var der vanen tro vandkamp, vejret var dog ikke helt med os, det øs regnede, så nogen storvandkamp blev det ikke. Slutteligt blev der delt diplomer og bolde ud til alle, ønsket god sommer og på håbeligt gensyn til fodboldskole 2025.

Tak for en god uge

Sportslige hilsner