Sponorstøtte fra OK Benzin

Diana Mortensen
02. november 2023 kl. 16:45
13.437,00 kr.
Stubbekøbing Boldklub har modtaget en check på 13.437,- kr. fra OK benzin.

I Stubbekøbing Boldklub har vi en sponsoraftale med OK, så du kan støtte klubben, hver gang du tanker. Og vigtigst af alt, det koster dig ikke ekstra at støtte vores klub – OK betaler hele beløbet.

Du støtter vores klub med 5 øre/liter – uanset om du bestiller et OK Kort eller betaler med OK-appen. Når nye kunder har tanket 500 liter indenfor et år, får vores klub en ekstra bonus på 200 kr. Frem til maj 2024 har OK fordoblet sponsorat, så de giver 10 øre pr. tanket liter.

At vi modtager den check fra OK benzin er kun muligt fordi I tanker OK benzin med støtte til SB

Vi vil derfor gerne sende en stor tak til alle jer der tanker benzin hos OK, og derigennem støtter Stubbekøbing Boldklub ❤️🖤
Vil du også støtte Stubbekøbing Boldklub når du tanker 👇🏼
Tak for den store støtte og samarbejdet til OK benzin - støt vores sponsorere 👉🏼 De støtter os 🔴⚫️