SB's Venner

Hvad laver SB's Venner?

SB's Venner er en støtteforening for Stubbekøbing boldklub, hvis primære opgave er at støtte op omkring ungdomsarbejdet i klubben.

Årets primære aktivitet er det store reklamebankospil som afholdes i Stubbekøbing Hallen hvert år i november måned (se kalenderen for dato).

Bankospillet har mange flotte gevinster skænket af erhvervslivet i Stubbekøbing og omegn.

Hvem kan blive medlem?

Alle kan blive medlem, både forældre, spillere, trænere, ledere, bedsteforældre, tanter, onkler og andre der bare har lyst til at støtte foreningens arbejde.

Et medlemskab af foreningen koster 125, - kr om året, og giver stemmeret til generalforsamlingen, mulighed for at stille op til bestyrelsen, ligesom medlemskabet fungerer som målaktie med mulighed for at vinde gavekort som trækkes på den ordinære generalforsamling.

Ønsker du at blive medlem af SB's Venner, så følg linket her

Hvad forpligter jeg mig til som medlem?

Som almindeligt medlem af SB's Venner er man ikke forpligtet til noget. Det vigtigste er støtten fra kontingentet som giver bestyrelsen og de frivillige midlerne til at gennemføre årets aktiviteter og støtte Stubbekøbing Boldklub omkring ungdomsarbejdet.

M.v.h

Formand Kim Stage