Sponsorløb en succes

08. maj 2019 kl. 07:38
Tirsdag den 7. maj 2019 løb hele ungdomsafdelingen et sponsorløb, til støtte for aktiviteter til hele ungdommen i klubben.

For første gang havde ungdomsudvalget arrangeret et Sponsor løb for at tjene penge ind til aktiviteter for hele ungdomsafdelingen. Pengene som løbet kunne indbringe vil vi bruge som tilskud til vores årlige ungdomstur og andre aktiviteter til glæde for alle ungdomsspillere.

Løbet foregik på SB's anlæg tirsdag d. 7. maj fra kl. 17:00 – 18:30 på den måde, at alle spillere skulle løbe så mange ”runder” som muligt. Der blev lavet en runde som gik rundt om hele træningsanlægget, inkl. 8-mands opvisningsbanen til de lidt større børn, og for de lidt mindre poder blev der lavet en runde rundt om stadion banen.

I ugerne op til løbet havde alle spillere mulighed for at finde sponsorer som ville sponsorere dem, med X antal kr. pr. runde de løber. Det kunne også være en sponsor, som vil give et fast beløb uanset antallet af runder som der blev opnået.

Løbet er nu afholdt og vi må bare konstatere, at opbakningen blandt både spillere, familie, venner og bekendte har overgået alle vores forventninger.

Ca. 40 børn fra ungdomsafdelingen deltog i sponsorløbet, hvor der blev løbet ikke mindre end 548 runder og "sponseret" hele 26.696,- kr. til det fortsatte arbejde for ungdommen i klubben 😍 Et fantastisk resultat som vi er super taknemmelige for.

En kæmpe stor tak til alle de ungdomsspillere, som løb de mange runder, og som havde været ude og finde alle deres personlige sponsorer. Naturligvis også en stor tak til alle de familiemedlemmer, venner og bekendte m.fl. som valgte at sponsere de unge spillere.

Se alle billederne fra sponsorløbet i galleriet her

Tak til Stubbekøbing EL for deres kontant sponsorat på kr. 1.500,- til sponsorløbet

NB! Har I endnu ikke indbetalt det sponserede beløb, så bedes det betalt kontant til spillerens træner, eller via MobilePay nr. 27477,
senest søndag den 19. maj 2019 (Husk via MobilePay tydeligt at angive spillerens navn)