Ungdomsafslutning 2015

14. juni 2015 kl. 17:25
Lørdag den 13. juni blev der afholdt ungdomsafslutning i klubben.

Ungdomsafslutningen, som i år blev afholdt lidt tidligere end sidste år, grundet Stubbekøbing Løbet i næste uge, blev som sædvanlig en rigtig hyggelig dag med masser af fodbold på kryds og tværs af alle aldre og køn, samt en masse hoppen op og ned i hoppeborgen.

Efter et par timers sjov, blev der uddelt pokaler til alle de mindste spillere, og alle turneringshold fik uddelt årets fighter og venskabspokaler.

Pokal vindere 2015

Hold: Fighter pokal: Venskabspokal:
U11 Drenge         Troels Hansen Samuel Fougere
U12 Drenge            Mikkel Johansen Kristian Jensen
U15 Drenge Bertram Omø Lucas Wulf-Andersen
U15 Piger Frederikke Andersen       Karoline Hildebrand

Stort tillykke til alle årets pokal vindere.

Sidst men ikke mindst, blev det tid til maden som i år bestod af en super lækker pasta med kødsauce

Tak til alle som var med til at skabe rammerne om dagen, og ikke mindst en stor tak til alle de fantastiske børn og unge som vi har i klubben, som alle er med til at skabe den klub som vi alle er så glade for.

Klik her, for at se alle billederne fra ungdomsafslutningen.