Solen skinner - sæsonen nærmer sig

27. marts 2017 kl. 22:54
Så nu er det ved at være tid til fodboldopstarten for foråret 2017

Tiden går stærkt, og allerede i næste uge er der fodboldopstart for alle klubbens hold, med træning på SB's anlæg i Ore.

Vi glæder os helt vildt, og kan næsten ikke vente til at vi igen skal have fyldt anlægget med glade, energiske og engagerede spillere, trænere, forældre og frivillige.

Du kan se træningstiderne for alle alle klubbens hold, via linket her - Træningstider for foråret 2017 - hvor der også er links til alle klubbens egne holdsider.

Alle er velkomne til opstarten, både gamle & nye spillere fra den mindste pode til ældste veteran, til en fantastisk forårssæson hvor bl.a. klubbens 1. hold skal spille oprykningsspil til Herre Serie 1

Vi ses i klubben :-)

OBS - For alle jer der har trænet med på Gunslevholm kunstgræs bane, så er træningen på torsdag den 30. marts flyttet for alle, både ungdom og senior, fra Gunslevholm kunstgræs bane til anlægget i Ore, da 1. holdet skal bruge kunstbanen til en træningskamp inden turneringen går i gang.