SB kåret til Årets Klub 2016

image Formand Teddy Hansen og Baneansvarlige Jan Magle Andersen med prisen som Årets Klub 2016
30. september 2017 kl. 15:30
Ved Guldborgsund Kommunes prisfest, fredag den 29. september, blev SB kåret til Årets klub 2016

Banegruppen DBU-LF og Guldborgsund Entreprenørvirksomhed havde indstillet SB, NFC og Guldborg IF til prisen som Årets Klub 2016.

Prisen skulle uddeles ved årets prisfest, som blev afholdt fredag den 29. september på Nykøbing F. Teater, hvor også en masse andre kulturpriser skulle uddeles.

Prisen som Årets Klub 2016, blev tildelt SB på følgende baggrund

• At have en god dialog med banegruppen og Guldborgsund Kommune
  • At det altid er en visuel fornøjelse af komme på baneanlægget
  • At klubben deltager aktivt i arbejdet på anlægget
  • At klubben sammen med trænere og spillere, har den rette adfærd på og omkring banerne
  • At klubben deltager aktivt i de arrangementer kommunen og banegruppen afholder

SB var repræsenteret ved prisfesten af Formand Teddy Hansen, Baneansvarlige Jan Magle Andersen og Bjørn Lund Larsen.

Stort tillykke til hele klubben med prisen, og en særlig stor tak til alle de som har knoklet - og stadig knokler - for at vi alle sammen altid har et dejligt baneanlæg til at dyrke vores skønne sport, og ikke mindst Guldborgsund Kommunes i øjeblikket pæneste baneanlæg ;-)

Med prisen fulgte også en check på kr. 5.000,- til klubben.