SB indstillet til årets baneklub

08. marts 2017 kl. 10:18
På det årlige banemøde (Toreby mødet) blev SB informeret om indstillingen til årets baneklub.

Tirsdag aften, den 7. marts 2017, deltog Bjørn Lund Larsen og Teddy Hansen fra SB's bestyrelse i det årlige baneudvalgs møde (Toreby mødet) i Toreby Boldklub.

Her blev SB af flere omgange nævnt som en klub, der gennem samarbejde med kommunen og ikke mindst selvstændige initiativer og arbejdskraft, har skabt store forbedringer på klubbens baneanlæg.

Dette har resulteret i, at Stubbekøbing Boldklub af Gulborgsund Kommune, i samarbejde med baneudvalget og kommunens græsklippere, er blevet indstillet til årets baneklub, sammen med to andre klubber (NFC og Guldborg) hvor vi er i kapløb om en præmie på 5000,-

SB vil derfor blive inviteret til det årlige arrangement på Nykøbing Falster Teater, hvor vinderen af titlen offentliggøres.

Endnu et bevis på at vi med fælles kræft får skabt de rammer vi gerne vil have i klubben, og uanset udfaldet, så er det et stort skulderklap til alle dem som i løbet af de sidste par år, har været en del af moderniseringen af klubbens baneanlæg.

Formand Teddy Hansen