Nyt trænerteam til 1. holdet

image 1. holdet - foråret 2016
16. maj 2017 kl. 10:06
Her midtvejs i forårssæsonen kan vi meddele, at den nuværende aftale med Jesper Hagbarth og Benny Larsen, som planlagt, ophører ved udgangen af juni måned.

Fra SB’s side skal der lyde en stor tak til begge, for en fantastisk indsats i indeværende sæson.

SB er særlig taknemlig i forhold til den rolle som Jesper har spillet igennem de seneste 4 sæsoner. Tilbage i efteråret 2013 var Klubben på nippet til helt at droppe herreseniorfodbold i SB, men i 11 time trådte Jesper heldigvis til og tilbød sin hjælp.

Efter et par sæsoner med stabilisering i Serie 3, lykkedes det i foråret 2016 at vinde Serie 3 og sikre oprykning til Serie 2. Her sluttede holdet på en flot 3.plads i efteråret 2016 og kvalificerede sig til at spille med i Serie 2 oprykningsspillet her i foråret. I skrivende stund har holdet netop vundet et par flotte sejre over de nærmest konkurrenter og ligger noget overraskende helt i toppen af tabellen.

Det bliver spændende at følge holdet i de kommende kampe, som måske kan ende med en oprykning til Serie 1. Uanset hvad det ender med, så vil SB endnu engang sige tusind tak til Jesper for trænergerningen og den særlige klubånd han har udvist.

SB har nu lavet en aftale med en ny duo, som består af Martin Omø og Thomas Iversen. Martin og Thomas overtager holdet fra juli/august måned, men vil allerede i den kommende tid få et overblik over spillertruppen og herunder tage kontakt til de enkelte spillere.

Fra klubbens side, er det vores målsætning, at vi gennem et stærkt kollektiv, vil bestræbe os på at være en klub hvor der både er plads til det sociale og de sportslige ambitioner. Vi håber derfor at spillertruppen vil tage godt i mod den nye trænerduo og være med til at sikre en fortsat fremgang i SB’s seniorafdeling.

SB ønsker Martin og Thomas held og lykke med opgaven.

Med sportslig hilsen

SB’s Seniorudvalg