Årets generalforsamling afholdt

image Dirigenten Benny Larsen styrer slagets gang
24. februar 2017 kl. 21:35
Til generalforsamling var der i år deltagelse af 7 stemmeberettigede medlemmer.

Generalforsamlingen startede med 1 minuts stilhed for Erik Olsen, som desværre gik bort i 2016.
Æret være hans minde.

Herefter startede selve generalforsamlingen, og dagsordenen blev gennemgået, under kyndig ledelse af dirigent Benny Larsen.

Efter de indledende punkter på dagsordenen, med formandens beretning, udvalgenes beretninger, økonomi m.v. var der genvalg over hele linjen. Bestyrelsesmedlem Morten Tærsker ønskede ikke at genopstille, og som foreslået af bestyrelsen, blev Tobias O. Petersen valgt som nyt bestyrelsesmedlem.

Bestyrelsen havde under punktet "Fastsættelse af kontingent" foreslået ændringer til de nuværende kontingentsatser, gældende fra foråret 2017, som blev godkendt af den fremmødte generalforsamling.

Så snart referatet fra generalforsamlingen er færdigbehandlet, bliver det publiceret her på siden under referater.

Efter SB's ordinære generalforsamling overtog SB's venner og afholdte deres generalforsamling.

Til sidst, men ikke mindst, var det tid til den årlige omgang gule ærter/smørrebrød med pandekager til dessert.

Tak til alle fremmødte for et par gode generalforsamlinger, og vi håber naturligvis at se endnu flere medlemmer til næste års generalforsamling.

Med sportslig hilsen