Generalforsamling 2016

07. februar 2016 kl. 13:04
Stubbekøbing Boldklub afholdte generalforsamling fredag d. 26. februar fra kl. 17:30 i klubhuset.

Så blev årets generalforsamling afholdt i klubben.

Med et fremmøde på 17 ud af 170 medlemmer, inkl. den siddende bestyrelse, er der helt klart plads til forbedringer, og i bestyrelsen vil vi derfor kigge på hvordan vi til næste år kan gøre det mere tiltrækkende at deltage ved årets generalforsamling.

Sidder du inde med et forslag til, hvad der kunne få netop DIG til at deltage, så send det endelig til klubben på info@sb-boldklub.dk og vi vil tage det med i vores planlægning for næste års generalforsamling. Forslag kan både være i forhold til dagen og tidspunktet at generalforsamlingen afholdes, aktiviteter som kunne afholdes umiddelbart før og efter generalforsamlingen og lignende.

På årets generalforsamling, blev der bl.a. vedtaget 5 ændringer til vores vedtægter, og du kan læse de opdaterede vedtægter her: Vedtægter for Stubbekøbing Boldklub

Du kan læse hele referatet fra generalforsamlingen, på linket herunder:

;