Del dit senior kontingent i 12

30. maj 2016 kl. 10:58
Nu er det muligt at fordele dit senior kontingent over 12 måneder, fremfor 2 gange årligt

Kan du også engang imellem have svært ved at finde penge til dit fodboldkontingent, eller synes du bare det er irriterende at skulle betale kontingent 2 gange om året, med forholdsvis kort tid imellem?

Så er der gode nyheder, for nu er det muligt at tilmelde sig månedlig kontingent betaling, fremfor de klassiske kontingent betalinger 2 gange årligt.

Ved tilmelding til månedlig kontingent betaling, bliver du automatisk trukket kr. 100,- hver måned, fremfor de klassiske kr. 600,- i april og så igen i august måned.

Når du, ved at udfylde tilmeldingsformularen, tilmelder dig til månedlig kontingent, vil vi flytte dig over på den nye månedlige betalings løsning, så det passer med næstkommende kontingent betaling. Når du så skal betale din nye månedskontingent første gang, vil du få tilsendt en e-mail med et online link til betaling, hvor du samtidig tilmelder dit betalingskort til den automatiske kontingent kørsel. Herefter vil du automatisk blive trukket kr. 100,- hver den 1. i måneden, på dit tilmeldte betalingskort. Du vil naturligvis modtage en advisering 7 dage før betalingen gennemføres, ligesom du vil modtage en e-mail bekræftelse når betalingen er gennemført.

Evt. spørgsmål til ordningen, kan stilles til klubbens kasserer på kasserer@sb-boldklub.dk eller 27 11 93 38

Særlige betingelser for månedlig kontingent betaling, udover de normale betingelser for medlemskab:

• Ordningen forudsætter tilmelding af betalingskort til abonnements betaling af kontingent
  • Kontingentet trækkes den 1. i hver måned året rundt, indtil evt. udmeldelse foretages
  • Advisering om trækning af kontingent, udsendes pr. e-mail senest 7 dage før trækningen
  • Ved skift/udløb af betalingskort, vil systemet automatiske udsende en mail med et online betalingslink, til tilmelding af nyt betalingskort.
  • Ordningen, kan til enhver tid afmeldes, ved at kontakte klubbens kasserer på kasserer@sb-boldklub.dk
  • Ved afmelding af ordningen, vil førstkommende kontingentopkrævning blive justeret/tilpasset ud fra hvornår i en normal kontingent periode at afmeldingen sker.