Åbning af SB's nye Stadion

30. maj 2016 kl. 15:11
Som de fleste nok ved, har vi arbejdet hårdt på at få vores nye stadion anlæg ved klubhuset i Ore gjort færdig, og nu er det endelig blevet klar til åbning.

Lørdag den 18. juni 2016 fra kl. 12:00 vil hele SB's anlæg summe af aktivitet, og der skal spilles ikke mindre end 6 kampe på vores anlæg, som naturligvis slutter med at 1. holdet spiller forårets sidste turnerings, hvor vi tager imod Errindlev.

Kl. 12:00 spiller U15 pigerne turneringskamp mod Haslev FC
Kl. 12:15 spiller U13 drengene turneringskamp mod Vordingborg IF
Kl. 13:30 spiller U16 Drengene træningskamp
Kl. 13:45 spiller HS 8-mands spiller turneringskamp mod Tingsted
Kl. 13:45 spiller Kvinde Senior træningskamp
Kl. 15:30 spiller 1. holdet turneringskamp mod Errindlev

Forhåbentlig, kan vi samme dag fejre oprykning til Serie 2 på 1. holdet, så der er i den grad noget at se frem til.

Alle spillere og trænere, fra både ude & hjemmehold, kan efter deres kamp få en gratis pølse m/brød og en lille sodavand.

I løbet af hele dagen, vil det naturligvis være muligt at købe lidt godt at spise og drikke til vores sædvanlige billige priser.

Vi håber at hele byen vil støtte op om åbningen af vores nye stadion bane, og kigger forbi og støtter alle vores spillere og hold i klubben.
Husk, at du kan følge begivenheden på vores Facebook side, hvor du også kan blive holdt opdateret med seneste nye program for dagen.
Vi ses i klubben!
/Bestyrelsen