SB'er nomineret til "Årets Ildsjæl"

21. september 2015 kl. 08:04
Klubbens kasserer er af Guldborgsund Kommune blevet nomineret til "Årets Ildsjæl 2015"

Tilbage i august måned, valgte jeg, at indstille klubbens kasserer Johnny Brincker, til Guldborgsund Kommunes fritidspris "Årets Ildsjæl 2015"

I indstillingen til årets ildsjæl pris, har jeg bl.a. skrevet følgende:

"Johnny har gennem de sidste 5 år været med til i sin funktion som kasserer at få vendt SB´s økonomiske situation til det positive, så klubben i dag står økonomisk stærkt hvilket gør at klubben kan tilbyde nye materialer samt fastholdelse af kontingent, så alle medlemmer nye som gamle kan deltage i fodbold til en fornuftig pris.

Han har været med i DBU´s udviklinggruppe til DBU appen og integrering af ny hjemmeside på superbruger niveau. Sidst men ikke mindst har han taget fodbolddommer uddannelsen, og dømmer nu kampe i DBU Sjælland og LF.

Alt ovenstående, med en indstilling om at fodbolden er i højsædet og unge som gamle skal have muligheden for at dykre fodbold sporten med de bedst mulige kulisser og forudsætninger, i en tid hvor især antallet af ungen der dyrker idræt, er han en af de forbilleder fodbold / idrætsklubber har behov for."

Kultur, Turisme og Bosætningsudvalget har modtaget 9 indstillinger til årets ildsjæl pris, og har på et møde den 16.09.2015 udvalgt de 3 nominerede og besluttet hvem der skal tildeles prisen som Årets ildsjæl 2015.

Overrækkelsen af prisen "Årest Ildsjæl 2015" foregår

fredag den 2. oktober 2015 kl. 18.00
på Nykøbing F. Teater

Ved samme lejlighed overrækkes priserne ”Årets idrætspræstation”, ”Årets forening”, ”Årets fund”, Årets Kulturpris” og der hædres Danmarksmestre og andre mestre.

Modtagerne af priserne bliver ikke offentliggjort før overrækkelsen, og da Johnny Brincker er blandt de nominerede til prisen som ”årets ildsjæl 2015”, indbydes han, en ledsager og 2 repræsentanter fra foreningen til at deltage i prisfesten.

Jeg ønsker Johnny et stort tillykke med nomineringen, og held og lykke til prisfesten.

På bestyrelsens vegne
Teddy Munch Hansen, Formand