Glædelig jul og godt nytår

18. december 2014 kl. 14:55
I dag er årets sidste træningsdag, og dermed er det også blevet tid til en velfortjent juleferie til alle spillere, trænere, ledere og alle de øvrige frivillige ildsjæle i klubben

Vi vil derfor gerne benytte lejligheden her til at ønske alle, i og omkring klubben, en rigtig glædelig jul og et godt nytår.

Vi glæder os til igen at byde op til bold, når vi er kommet over på den anden side af årsskiftet hvor vi starter op med indendørs fodbold fra torsdag den 8. januar.

Året 2015 kommer også til at byde på en masse indendørsturneringer og stævner, samt en masse vinterbold. Så der er masser af god fodbold at se frem til, inden vi igen starter op på udendørssæsonen 2015.

Husk, at allerede mandag den 5. januar 2015 kl. 17:30 starter vi igen op udendørs på Orebanerne med det populære Fodbold Fitness, som både er for mænd og kvinder. Eneste krav er at man er fyldt min. 15 år.

Rigtig glædelig jul og godt nytår

Med sportslig hilsen