Etablering af ny parkeringsplads

05. februar 2014 kl. 20:24
Så er den nye parkeringsplads klar til brug

Efter Lars Dyrberg og hans gutter fra Anlægsgartner H. Rasch & Søn, har været i fuld gang med det store arbejde med træfældning, rodfræsning og meget mere, for at gøre klar til den nye parkeringsplads, er de nu blevet færdige.

Alle trænerne er nede, rødderne er blevet fræset, og jorden rettet til, det nye hegn er sat op og pladsen er rettet af.

Det hele ender så med at der til sidst laves skråparkeringer, så vi kan undgå at få biler ind på selve klubområdet, og dermed gøre området endnu mere sikkert for alle vores små og store medlemmer, samt spare på græs & grus arealerne. Dette har kommunen lovet at gøre for os, samtidig med at parkeringspladsen bliver asfalteret.

Parkeringspladsen, har allerede været benyttet af adskillige medlemmer og vi ser nu bare frem til at den bliver asfalteret og skråparkeringer markeret.