Søndersø Cup 2018

image Deltagerne på årets ungdomstur til Søndersø Cup 2018
13. august 2018 kl. 19:49
Så sluttede endnu en fantastisk weekend fyldt med masser af super flot fodbold, sol, skyer, regn, hygge, sjov og ikke mindst det fantastiske selskab af 39 af klubbens U12 - U16 spillere...

Klubben havde i år 3 hold med til Søndersø Cup (Super Brugs Cup), og alle 3 hold kæmpede nogen super flotte kampe. Når der ikke blev spillet kampe var der masser af tid til masser af hygge og socialt samvær, både på hele området og i "Villaen", som var holdenes base under hele weekenden.

En kæmpe stor tak til alle som var med til Søndersø Cup, både spillere, trænere og ledere, som alle var med til at gøre årets tur til endnu en fantastisk oplevelse som vi har indtryk af, at alle har nydt til fulde. Også en tak til alle de forældre som lagde turen forbi, og støttede holdene til deres kampe.

Også en tak til de lånte spillere, som gav en hånd med på de enkelte hold. Det var en fornøjelse at have jer med, og vi håber også at I har nydt at deltage sammen med SB.

Til sidst en tak til John's Turistbusser som - endnu engang - fragtede os trygt og sikkert frem og tilbage fra Fyn.

Billeder

Klik på linket herunder, og se alle billederne som blev "skudt" til Søndersø Cup 2018

Billedgalleri - Søndersø Cup 2018

U12 Drengene (8.mands)

U12 Drengene spillede først 3 indledende kampe, som med 3 tætte nederlag gav dem en samlet 4 plads i puljen. Det betød at drengene derfor skulle spille 3 kampe mere i kampen om 9-12 pladserne, og med 1 sejr og 2 nederlag, ender holdet på en samlet 11. plads med 3 point.

I de 6 kampe blev det til i alt 5 nederlag og 1 sejr.

Super flot kæmpet af hele holdet, og fantastisk at opleve den konstante positive stemning der var på holdet, til trods for en svær række.

U15 Pigerne (11.mands)

U15 pigerne kom på en meget svær opgave, i en meget svær række, hvor der både U16 og U15 piger var slået sammen i én fælles række.

Det betød at kampene blev meget tætte, og pigerne desværre tabte alle deres kampe. Man må dog sige, at pigerne gav modstanderne kamp til stregen, og i flere af kampene kunne resultatet meget nemt og med lidt held være gået den anden vej og vendt til en sejr.

Pigerne kæmpede dog alt hvad de kunne i alle kampene, og til trods for modgang blev humøret holdt højt under hele turen. Fantastisk kæmpet og en fornøjelse at se jer holde den positive indstilling og kampgejst til sidste fløjt i alle kampe.

U16 Drengene (11.mands)

U16 drengene, som har deltaget i årets ungdomstur siden de var helt små, kom i en række som skulle vise sig at give hele holdet kamp til stregen.

Drengene kæmper det bedste de kan, og da weekenden var ovre, var det blevet til 2 sejre, 1 uafgjort og 3 nederlag hvilket desværre "kun" gav holdet en samlet 5. plads i rækken.

Søndag morgen, hvor den første kamp skulle spilles allerede kl. 8:00, var holdet meget præget af både træthed og skader på de fleste pladser, og holdet måtte derfor se sig slået med ikke mindre end 9-0 af Søndersø Boldklub som på det tidspunkt lå på en sidste plads i rækken. Det betød at vi senere på dagen igen skulle møde Søndersø Boldklub i kampen og 5/6 pladsen, så der var plads til revanche. Og det fik de... Med høj kampgejst og en vilje til at tage revanche, vinder SB med 2-0 og sikrer dermed 5. pladsen i rækken.

Super flot kæmpet af hele holdet som, til trods for mange skader og sommertræthed, sagtens kan være stolte og tilfredse med indsatsen i en meget svær række.