Sommer & Sjov Cup 2017

image Sportscafeen - Vinderne af Sommer & Sjov Cup 2017
13. august 2017 kl. 10:00
Der var masser af liv og glæde til dette års Sommer & Sjov Cup i klubben.

Vejrguderne var igen i år på Stubbekøbing's side, og til trods for en smule regn ved finale runderne, blev det en dag med masser af godt vejr, fodbold, musik og ikke mindst en masse højt humør.

I år havde 11 hold tilmeldt sig fodboldturneringen og den efterfølgende spisning.

Efter de indledende kampe, og det efterfølgende terningkast og præcisions straffespark, gik 4 hold videre til semifinalerne. Her blev der gået til den, i kampen om en plads i finalen. Efter en intens finale kamp, om den eftertragtede titel som vinder af Sommer & Sjov Cup 2017, blev det "Sportscafeen" som endte med sejren og vi ønsker jer et stort tillykke med titlen.

Efter fodboldturneringen var der tid til et bad og klargøring til den efterfølgende middags buffet.

Da klokken blev omkring 20:00 gik bandet "No Juice" på scenen, og så kom der ellers for alvor gang i festen.

Tak til alle som deltog i årets Sommer & Sjov Cup, og ikke mindst en kæmpe stor tak til alle de frivillige ildsjæle, som gjorde arrangementet muligt.

Du kan se masser af billeder fra dagen/aftenen her: Sommer & Sjov Cup 2017

Sponsorer

En kæmpe stor tak til alle vores sponsorer, som støttede dette års Sommer & Sjov Cup. Uden sponsorer ville arrangementet ikke kunne lade sig gøre, så husk "Støt vores sponsorer - De støtter os"

Fustager á 500 kr:

Nedrivningsselskabet v/Benny Trillingsgaard   -  2 stk
Henning Smed  -  1 stk
Bo-Hus  -  2 stk
Maskinværkstedet Torben Skafte ApS   -  2 stk
HT-Stoker / Engwrap  -  1 stk
SJS - Svend Jensen & Søn ApS  -  2 stk
Netto Stubbekøbing  -  1 stk
Frisør Belling  -  1 stk