Kerteminde Cup 2017

image Deltagerne på årets ungdomstur til Kerteminde Cup 2017
26. juni 2017 kl. 10:13
Så sluttede endnu en fantastisk weekend fyldt med masser af super flot fodbold, sol, skyer, regn, hygge, sjov og ikke mindst det fantastiske selskab af 41 af klubbens U8 - U14 spillere...

Klubben havde i år 4 hold med til Kerteminde Cup, og alle 4 hold kæmpede nogen super flotte kampe. Når der ikke blev spillet kampe var der tid til masser af hygge og socialt samvær, både på hele området og i hallen, som var holdenes base under hele weekenden.

En kæmpe stort tak til alle som var med til Kerteminde Cup, både spillere, trænere og ledere, som alle var med til at gøre årets tur til endnu en fantastisk oplevelse som vi har indtryk af at alle har nydt til fulde.

Til sidst en tak til John's Turistbusser som, endnu engang, fragtede os trygt og sikkert frem og tilbage fra Kerteminde.

Billeder

Klik på linket herunder, og se alle billederne som blev "skudt" til Kerteminde Cup 2017

Billedgalleri - Kerteminde Cup 2017

U8 Drengene (5.mands)

U8 Drengene (og Lærke) var for første gang med på ungdomsturen, og fik en oplevelse som de nok sent vil glemme.

Drengene spillede i alt 6 kampe, og endte som nr. 6 i rækken med 1 sejr og 5 tætte nederlag.

Super flot kæmpet af alle på holdet, og vi glæder os til at have jer med på mange flere ture fremover.

U10 Drengene (5.mands)

U10 Drengene spillede 4 indledende kampe som gav dem en samlet 3 plads i puljen, på trods af at de rent point mæssigt lå lige med 2 andre hold. Årsagen til 3. pladsen, ligger så i de indbyrdes målscorer imellem de 3 hold, hvor SB desværre lige have lidt mindre målscore end de øvrige 2 hold.

Det betød at drengene derfor skulle spille placeringskamp om 5/6 pladsen, og til trods for at de kommer bagud med 0-3 i starten af første halvleg, så får de vendt spillet og ender med en sejr på ikke mindre end 6-4 og dermed var 5. pladsen sikret.

I de 6 kampe blev det til i alt 4 sejre og kun ét nederlag.

Super flot kæmpet, og stort tillykke med den super flotte 5. plads i rækken, som med lidt held nemt kunne have været en bronze plads.

U13 Piger (8.mands)

U13 Pigerne, som jo er et forholdsvis nyoprettet hold, var også med for første gang på årets ungdomstur.

I puljekampene opnåede pigerne en flot 3. plads og skulle dermed spille placeringskamp om 5/6 pladsen. Det blev en meget spændende og intens kamp, som endte uafgjort 2-2 og dermed skulle der en straffesparkskonkurrence til, for at afgøre kampen. Pigerne vinder straffekonkurrencen, og slutter dermed som nr. 5 i rækken.

Stort tillykke med den flotte og meget velfortjente 5. plads.

Du kan se en video af hele straffesparks konkurrencen i billedgalleriet!

U14 Drengene (11.mands)

U14 drengene, som har deltaget i årets ungdomstur siden de var helt små, kom i en blandet U14/U15 række, og da vi selv kommer med et blandet U13/U14 hold, så det meget svært ud.

Drengene kæmper dog det bedste de kan, men da weekenden var ovre, var det blevet til 1 sejr og 5 nederlag hvilket desværre kun gav holdet en 8. plads i rækken.

Dertil skal det dog nævnes, at kampen som vindes, er kampen mod Ålholm's U14/U15 hold som ender med at blive nr. 2 i rækken. Derudover så spiller vi lige op med vinderne af rækken, fra Kerteminde Boldklub, som kun vinder over SB med 1-3 på 2 tilfældige mål, til trods for at de får maksimal modstand af SB.

Super flot kæmpet af hele holdet, som sagtens kan være stolte og tilfredse med indsatsen i en meget svær række.

Til sidst en stor tak for hjælpen til de 3 drenge fra NAB, som var inviteret med på turen.