Fodboldens Lotteri

03. april 2016 kl. 11:20
Så er det igen blevet tid til, at vi vil forsøge os med salg af lodsedler i klubben.

I løbet af den kommende uge vil alle ungdomshold, fra U7-U16, få udleveret et sæt lodsedler som vi håber I alle vil være med til at gøre en indsats for at sælge.

For hver lodseddel vi får solgt, går der 8 kr. direkte ned i klubkassen, til gavn for hele klubben, så der er mulighed for at der kan rejses rigtig mange penge til klubben.

Du kan læse meget mere om Fodboldens Lotteri, på linket her: Fodboldens Lotteri

For at gøre det så interessant som muligt for holdene at sælge lodsedler, vil det i år være sådan at holdene får en procentdel af overskuddet til brug for sociale arrangementer for holdene.

Holdende vil få direkte del i overskuddet, ud fra hvor mange lodsedler som holdene har solgt. Dvs. at holdet som sælger flest lodsedler får 20% af overskuddet, holdet som sælger næst flest lodsedler får 10% af overskuddet, holdet som sælger 3 flest lodsedler får 5% af overskuddet og de resterende hold får hver 2% af overskuddet. Så jo flere lodsedler et hold kan/vil sælge, jo mere er der at tjene til et fælles socialt arrangement, en fælles middag eller lign.

Rigtig god fornøjelse med salget :)