XL P. W. Wulff Cup

12. september 2015 kl. 16:50
Så blev årets børnestævne afholdt, og som altid blev det en succes for alle

I årets XL P. W. Wulff Cup 2015 deltog der 22 hold fra klubber på Sjælland, Lolland og Falster. Der blev spillet på 5 baner, alle 5-mands, og i 3 årgange fra U8 til U10.

Vi håber at alle klubber, spillere, forældre og tilskuere har haft en super hyggelig dag, og en dejlig oplevelse til dette års XL P. W. Wullf Cup 2015.

Vi glæder os allerede til at byde jer alle sammen velkommen tilbage igen den 10. september 2016, hvor vi igen afholder stævne i Stubbekøbing Boldklub.

Klik her for at gå til vores galleri og se alle billederne fra dagen.

Efter alle præmieoverrækkelserne var overstået, var det tid til et fælles billede med SB's egne hold, trænere, ledere, kampledere og frivillige. Samtidig overrakte bestyrelsen fra SB's Venner en check på ikke mindre end 50.000,- kr. i tilskud til etableringen af klubbens nye 8-mands opvisningsbane. SB takker mange gange for det rigtig flotte tilskud.

En stor tak til alle de frivillige som alle var med til at gøre årets XL P. W. Wulff Cup 2015 til en succes.