XL P. W. Wulff Cup 2015

image Billede fra XL P. W. Wulff Cup 2014
09. juni 2015 kl. 14:06
Så er det igen snart blevet tid til årets store ungdomsstævne som igen i år har XL P. W. Wulff som hovedsponsor.

Stubbekøbing Boldklub afholder

XL P. W. Wulff Cup

Lørdage den 12. september 2015

Vi håber at rigtig mange vil komme ned og støtte klubben, samt ikke mindst alle vores hold fra SB som deltager i stævnet. Kom ned og få en fantastisk dag med en masse fodbold og oplev den fantastiske stemning når rigtig mange hold fra Lolland, Falster og Sjælland mødes til årets store stævne på SB’s baner.

Kampprogram, tidsplaner og meget mere information vil løbende komme her på siden.

Tilmelding af hold til stævnet, foregår via stævner.dk

Du kan også følge stævnet på vores Facebook side, ved at smide et like eller tilmelde dig begivenheden herunder

XL P. W. Wulff Cup 2015

Aktivitets & Forældreudvalget