Ungdomsafslutning

image Spiller pokalerne fra ungdomsafslutningen 2014
09. juni 2015 kl. 13:42
Forårssæsonen afslutter sig sin afslutning, og derfor er det også blevet tid til den årlige ungdomsafslutning.

Grundet Stubbekøbing Løbet, afholdes ungdomsafslutningen i år lidt tidligere end normalt.

SB's Ungdomsafslutning

afholdes i år

Lørdag d. 13. juni kl. 15:00

Ungdomsafslutningen er for alle ungdomsspillere samt familie og venner, og afholdes i og omkring klubhuset ved Orebanerne.

Der vil være forskellige boldspil og andre aktiviteter i løbet af dagen samt naturligvis den årlige pokal overrækkelse.

Alle spillere, fra Poder til U10, får hver en pokal, hvorimod der på alle ældre årgange uddeles én Fighter pokal og én Venskabs pokal pr. hold.

Klubben vil være vært for lidt godt at spise og drikke til alle spillerne, og cafeteriet vil naturligvis også være åbent med det sædvanlige udvalg.

Af hensyn til spisningen for alle spillere, er der tilmeldingsfrist senest onsdag den 10. juni til cafeteriet i klubben.

Vi ses til en rigtig hyggelig dag, og en god afslutning på forårssæsonen.

(Forventet afslutning ca. kl. 19:00)

Med sportslig hilsen

Se alle billederne fra sidste års ungdomsafslutning her