Store Trænerdag & Pokal finale

image Vinderne af årets DBU Pokalen - FC København
15. maj 2015 kl. 12:03
SB Deltog med ikke færre end 7 trænere til Store Trænderdag og 27 personer til den efterfølgende DBU Pokal finale i Telia Parken

På Kristi Himmelfartsdag den 14. maj 2015, deltog SB med ikke færre end 7 trænere på Store Trænerdag som foregik på Brøndby Stadion. Store Trænerdag, er ét af 12 moduler i C-licens træner uddannelsen.

Den yngste træner som deltog var Rebecca Brincker, som på dispensation fra DBU har påbegyndt sin C-licens træner uddannelse. Rebecca har lavet et flot referat af hendes oplevelse ved Store Trænerdag, som du kan læse ved at klikke her "Store Trænerdag"

Efter Store Trænerdag, var alle klubbens trænere og ledere inviteret i Telia Parken for at overvære DBU Pokal finalen, som i år stod mellem FC Vestsjælland og FC København. 16 træner/ledere havde tilmeldt sig, og med lidt ekstra familie var vi alt i alt 27 personer iklædt SB's farver, der repræsenterede klubben til finalen.

For FC Vestsjælland var det første gang i klubbens historie, at de stod i en Pokal finale, hvorimod det for FC København kunne blive den 6. DBU pokal som de hentede hjem til klubben. Efter de første 90 minutter, var stillingen 2-2 og dermed skulle holdene ud i forlænget spilletid. Her fik FC København så scoret i den første halvleg og dermed blev slut resultatet 2-3 og FC København kunne for 6. gang i deres historie løfte DBU pokalen.

Tak til alle som deltog i begge arrangementer, som vi håber at kunne gøre det til en fast tradition.

/Bestyrelsen

Du kan se lidt billeder fra begge arrangementer herunder.