Kerteminde Cup 2015

image Alle deltagerne ved Kerteminde Cup 2015
28. juni 2015 kl. 23:02
Fantastisk weekend med masser af super flot fodbold, hyggelige og sjove stunder.

Så sluttede en fantastisk weekend fyldt med masser af super flot fodbold, sol & regn, hygge, sjov og ikke mindst det fantastiske selskab af 50 af klubbens U9 - U14 spillere...

Klubben havde 5 hold med til Kerteminde Cup 2015, og alle 5 hold kæmpede nogen super flotte kampe, til trods for at vejret ikke var lige godt i alle kampe. Når der ikke blev spillet kampe, hyggede alle holdene sig med at gå rundt på området og se andre hold spille, snakke, lege, spille og der blev endda impulsivt sat gang i en hyggekamp med ét af vores U11 modstander hold.

En kæmpe stort tak til alle som var med til Kerteminde Cup, både spillere, trænere og ledere, som alle var med til at gøre årets tur til endnu en fantastisk oplevelse som vi har indtryk af at alle har nydt til fulde. Også en kæmpe tak til Henrik (og Kamilla), som endnu engang var på plads med bussen og sørgede for at vi alle kom sikkert frem og tilbage fra det Fynske.

Billeder

Klik på linket herunder, og se alle billederne som blev "skudt" til Kerteminde Cup 2015

Billedgalleri - Kerteminde Cup 2015

U9 Drenge/Piger

U9 spillede 4 kampe fordelt over weekenden, men kunne desværre ikke trække nogen point i denne omgang. Der blev dog kæmpet til det sidste og spillet en masse super flot fodbold, og trods modgang forblev der et kæmpe smil på spillerne og humøret blev holdt højt. Super flot kæmpet af alle på holdet.

U10 Drenge

U10 spillede også 4 kampe i weekenden, og det blev til super flotte 2 sejre og 2 nederlag. Det gav holdet en målscore på 16-10, 6 point på kontoen og dermed en samlet 3. plads til holdet.

Stort tillykke til hele holdet med det flotte resultat, som er fuldt fortjent.

U11 Drenge

U11 nåede også op på 4 kampe, som blev til 3 sejre og ét tæt nederlag. Det gav en samlet målscore på 14-8 og i alt 9 point. Dermed endte holdet på en delt 1. plads i puljen, sammen med Greve og Munkebo. Men da holdet desværre måtte se sig slået med ét enkelt mål i den sidste kamp mod Munkebo, blev det Greve som gik videre til semi finalen (Greve vandt over Munkebo).

Holdet kan dog trøste sig med at de vandt over Greve i puljespillet, og dermed at have besejret det hold som fik 2. pladsen i rækken.

Super flot kæmpet af hele holdet, selvom det igen i år blot var ét mål som gjorde at det ikke blev til en semifinale plads.

U14 Drenge

U14 Drengene kom også på hårdt arbejde. 5 kampe i puljespillet som gav 3 sejre og 2 uafgjorte kampe. Dermed en målscore på 12-4 og i alt 11 point, hvilket gav holdet en samlet 1. plads i puljen og en billet direkte til finale kampen.

Finalen skulle spilles mod Silkeborg, som vandt den anden pulje, og det blev en utrolig flot og spændende kamp. Desværre havde Silkeborg lidt mere held med sig, og endte med at få 1. pladsen med slut resultatet 1-0 til Silkeborg. Det var en super flot og værdig finale kamp, hvor sejren kunne have været gået begge veje.

Dermed sluttede U14 Drengene på en 2. plads i rækken og kunne tage sølvpokalen med hjem til klubben og ikke mindst hele holdet.

Kæmpe stort tillykke til hele holdet med den super flotte placering.

U14 Piger

U14 Pigerne, som spillede i en fælles U14/U15 række, havde indledende 4 pulje kampe. Det blev til 1 sejr og 3 nederlag med en målscore på 2-5 og i alt 3 point. Det gav en samlet 4. plads i puljen og holdet var dermed videre til placeringskampen om 7./8. pladsen. Placeringskampen, som bølgede frem og tilbage i alle 30 minutter, endte med uafgjort 0-0 og da kampen skulle afgøres gik holdene direkte til straffesparks konkurrence for at finde en vinder.

3 spillere fra hvert hold blev udtaget til at sparke straffe, og modstanderen starter med at sparke. Super keeper Ida Hansen redder det første spark med en fantastisk redning på et spark sat helt ude i venstre side. Herefter scorer vores første sparker Elin, ved sikkert at bruge venstre stolpe til at bande bolde i kassen bagom modstanderens keeper. Herefter scorer modstanderne så, til trods for at super keeper Ida Hansen igen var nede at ligge i den rigtige side, men desværre et kort øjeblik for sent. Så skal vi sparke igen, og Rebecca sætter bolden sikker i kassen i højre side langs jorden. Så bliver det for alvor spændende, for med bedst ud af 3, så kan en redning nu give SB sejren. Super keeper Ida Hansen, gør sig igen klar, men modstanderen sparker bolden lige forbi venstre stolpe og dermed vinder SB kampen og får en samlet 7. plads i rækken.

Super flot kæmpet, og stort tillykke med den flotte placering til trods for at I spillede en årgang over hvad I normalt skulle.