Ungdomsafslutning 2019

image Modtagerne af årets Fighter og Venskabspokaler (mangler dog Noah Omø)
23. juni 2019 kl. 18:17
Søndag den 23. juni blev der afholdt ungdomsafslutning i klubben

Ungdomsafslutningen blev som sædvanlig en rigtig hyggelig dag. Med solen skinnende fra en skyfri himmel blev der plads til masser af fodbold og lege, på kryds og tværs af alle aldre og køn. I år startede vi med at få lidt godt at spise, og efterfølgende var det tid til nogen timers sjov, med masser af fodbold (børnene mod de voksne), rundbold, kongespil, fodtennis og masser af hygge.

Herefter var det tid til overrækkelse af medaljer til alle de mindste, og vandrepokaler til vores 4 turneringshold.

Årets pokaler 2019

Hold: Fighter pokal: Venskabs pokal:
U12 Drenge Marius Christoffersen Noah Omø
U13 Drenge Fredrik Bring Larsen Lukas Lenz
U15 Piger Sofie Larsen Cecilie Kromann
U16 Drenge Rasmus Andersen Mikkel Jeppesen

Derudover blev der på U16 Drenge kåret årets "Slaskerøv" som i år gik til Sebastian Blum

Stort tillykke til alle årets pokal vindere.

Til sidst en stor tak til alle som var med til at skabe rammerne om dagen, og ikke mindst en stor tak til alle de fantastiske børn og unge som vi har i klubben, som alle er med til at skabe den klub som vi alle er så glade for.

RIGTIG GOD SOMMERFERIE TIL ALLE I OG OMKRING KLUBBEN

Klik her for at se alle billederne fra ungdomsafslutningen