U14 drengene til træningskamp mod KB

09. december 2019 kl. 08:10
Søndag den 8. dec. drog SB U14 mod det københavnske for at spille mod en af Danmarks største fodboldklubber.

Kampen udspillede sig på kunststofbane nr. 10, hvor vi mødte et velspillet KB hold der til dagligt spiller i række 2. Det var afgørende, at drengene havde fokus før, under og efter kampen. Det må vi sige drengene havde og vi skulle helt ind i de sidste sekunder af første halvleg før det lykkedes KB at score på et frispark. I starten af anden halvleg får vi udlignet med skud af Rasmus Leire. KB får efterfølgende et mål på hjørnespark og senere et på en friløber. Kampen ender 3-1 til KB. Vores drenge havde flere gode chancer og vi kunne have lukket kampen allerede i første halvleg, men sådan er fodbold. Drengene leverede en præstation langt over forventning og det er en fornøjelse at se, at vi nu står med et træningsparat U14 hold. Det var 14 stolte drenge og trænerteam der forlod Peter Bangs Vej.

Stor tak til alle jer forældre der igen bakkede op om holdet og denne gang blev vi endda forkælet med pølsehorn, pizzasnegle, juice og frugt. Det er verdensklasse.

Dette var træningskamp nr. 4 og sidste for i år. Næste år har vi endnu 2 træningskampe i det københavnske en mod B1908 (Sundby) den 11 jan. og igen den 22 feb.mod Tårnby.

Vi vil nu koncentrer os om futsal. Vi havde lovet drengene, at vi ikke ville tage det så alvorligt med mindre vi vandt de første kampe. Igen har drengene valgt at lægge pres på trænerteamet idet vi ligger nr. 2 i U14 rækken kun 2 point efter nummer 1.

VIGTIGT: HUSK FYSISK TRÆNING MED METTE HVER TIRSDAG KL 17-17.45 I SB KLUBHUS.

Trænerteamet