Ungdomsafslutning 2018

image Modtagerne af årets Fighter og Venskabspokaler (mangler dog Emil Borgstrøm)
24. juni 2018 kl. 20:04
Søndag den 24. juni blev der afholdt ungdomsafslutning i klubben

Ungdomsafslutningen blev som sædvanlig en rigtig hyggelig dag, med masser af fodbold og lege, på kryds og tværs af alle aldre og køn.

I år startede vi med at få lidt godt at spise, og efterfølgende var det tid til nogen timers sjov, med masser af fodbold (børnene mod de voksne) og masser af hygge.

Herefter var det tid til overrækning af medaljer til alle de mindste, og vandrepokaler til vores 3 turneringshold.

Årets pokaler 2018

Hold: Fighter pokal: Venskabspokal:
U12 Drenge         Lukas Kronow Samuel Henriksen
U14 Piger            Katja Månsson Freya Kauffmann
U15 Drenge Kristian Jensen            Emil Borgstrøm

Stort tillykke til alle årets pokal vindere.

Til sidst en stor tak til alle som var med til at skabe rammerne om dagen, og ikke mindst en stor tak til alle de fantastiske børn og unge som vi har i klubben, som alle er med til at skabe den klub som vi alle er så glade for.

RIGTIG GOD SOMMERFERIE TIL ALLE I OG OMKRING KLUBBEN

Klik her, for at se alle billederne fra ungdomsafslutningen