Nyt trænerteam for SB's Kvinde Senior

23. februar 2021 kl. 13:38
SB er glade for at kunne offentliggøre, at vores kvinde seniorhold har fået nyt trænerteam for den kommende sæson 2021.

I fremtiden vil holdets nye træner være René Larsen, der i samarbejde med den nye holdleder Søren Rønde Andersen vil stå i spidsen for klubbens kvinde seniorhold.

Træner: René Larsen (46 år) er bosiddende i lokalområdet og er selv aktiv fodboldspiller på klubbens veteranhold. René er uddannet C træner og har stor erfaring med trænerrollen sidst som træner for klubbens U17 drenge. René er ikke uvant med kvinde/pige fodbolden, idet han tidligere har fungeret som holdleder for klubbens U15 piger.

Holdleder: Søren Rønde Andersen (41 år) er bosiddende i Stubbekøbing og er klubbens formand. Han er ligeledes uddannet C-træner og har tidligere trænet klubbens U14-15 piger.

Der er altså tale om 2 erfarne personer som tidligere har samarbejdet omkring pigefodbolden og derfor allerede har et stort kendskab til de enkelte spillere. SB byder det nye trænerteam velkommen og ser frem til et godt samarbejde.

I SB er vi altid interesseret i at modtage nye spillere så ønsker du, at blive en del af vores kvinde seniorhold er man altid velkommen til at kontakte os. Kvinderne træner hver tirsdag og torsdag kl. 17.30 – 19.00. Se mere om holdet på siden her -> SB's Kvinde Senior

Med sportslig hilsen

Stubbekøbing Boldklub