Skærpede retningslinjer for klubbens cafeteria

19. september 2020 kl. 21:53
- Mundbind er blevet et krav i cafeterieområderne (gælder personer over 12 år)
Kære SB'ere
Som I alle nok har hørt, så gælder de nye restriktioner nu i hele landet, hvilket betyder at vi nu også har måtte ændre regler og retningslinjer for færden og ophold i SB's cafeterieområder. Det har været en udfordring for os, at finde ud af om vi skulle lukke helt ned, indtil vi ikke længere har disse restriktioner at overholde, eller om vi fortsat skulle holde åbent. Vi er dog kommet frem til, at vi stadig holder åbent, hvorfor vi håber på jeres støtte i denne uvante situation. Skulle tiltaget og beslutningen vise sig at give os for store udfordringer, kan vi dog blive nødsaget til at lukke helt ned for cafeteriet.
Derfor gælder følgende for klubbens cafeterie gæster:
  • Klublokalet (cafeterielokalet) og udestuen gælder samlet set som ét fælles cafeterieområde.
  • Alle personer over 12 år SKAL bære mundbind når de kommer ind i cafeterieområdet, samt når de står op og går rundt.
  • Mundbindet kan tages af, så snart man har sat sig ned, men skal tages på igen inden man rejser sig op igen og må først fjernes når man enten har forladt hele cafeterieområdet eller har igen har sat sig.
  • Personalet i køkkenet bærer selvfølgelig mundbind hele tiden, og vil gerne servere jeres mad ved bordet eller udenfor, så I er stående så lidt som muligt.
  • Ansigtsvisir kan benyttes istedet for mundbind
  • Overholdes reglerne ikke, vil man blive bortvist fra klubbens område.

Mundbind kan købes i cafeteriet, men vi anbefaler at I altid selv medbringer mundbind, da vi ellers hurtigt løber tør.
Ovenstående regler er gældende for al færden og ophold i cafeterieområdet fra dags dato til og med 4. Oktober, med mulighed for forlængelse hvis regeringen kræver det.
Vi håber på at se jer alle i klubhuset til trods for disse restriktioner.
Med sportslig hilsen