Så kom vi igang med træningen igen 😀

13. maj 2020 kl. 12:30
I går gennemførte vi den første træning i "Corona-opstarten" med super flot opbakning

Til trods for et noget truende vejr, som også gav lidt hvidt fra himlen, var der et super flot fremmøde på stort set alle hold, da vi i går gennemførte den første træning efter den lange Corona pause.

Selvom det blev under helt særlige forhold, med en masse regler og retningslinjer, så gik det over al forventning hvor både trænere, ledere, spillere og forældre havde sat sig godt ind i betingelserne og gav den fuld gas på banen.

Stor tak til alle dem som har været med til at udforme klubbens regler og retningslinjer samt planlagt og koordineret banefordeling, træningstider, holdopdelinger og meget mere, som alt sammen var med til at vi kunne afholde træningen uden at gå på kompromis med reglerne.

Vi glæder os nu bare til alle de kommende træninger og håber at se endnu flere af vores spillere til træningen.

Se alle træningstiderne på linket her

Med sportslig hilsen

Bestyrelsen i SB