Årets generalforsamling 2020 afholdt

29. februar 2020 kl. 09:24
Til generalforsamling var der i år deltagelse af 22 stemmeberettigede medlemmer, inkl. bestyrelsen.

Formand Søren Andersen bød velkommen til alle de fremmødte og der blev startet på dagsordenen med valg af dirigent, som igen i år blev Benny Larsen.

Efter de indledende punkter på dagsordenen med formandens beretning, udvalgenes beretninger, økonomi m.v. var der valg til bestyrelsen. Kasserer Johnny Brincker blev genvalgt ligesom bestyrelsesmedlemmerne Jan Andersen og Bjørn Lund Larsen. Martin Warming ønskede ikke at genopstille og som foreslået af bestyrelsen, blev Robert Blum valgt som nyt medlem i bestyrelsen. Anders Schmidt blev genvalgt som suppleant.

Klik her for at læse referatet fra generalforsamlingen 2020

Generalforsamlingen sluttede under eventuelt med 1 minuts stilhed til ære for Leif Jensen som vi desværre mistede i 2019.

Efter SB's ordinære generalforsamling overtog SB's venner og afholdte deres ordinære generalforsamling.

Til sidst, men ikke mindst, var det tid til den årlige omgang gule ærter/smørrebrød med pandekager til dessert.

Tak til alle fremmødte for et par gode generalforsamlinger, og vi håber naturligvis at se endnu flere medlemmer til næste års generalforsamling.

Med sportslig hilsen