Kontingent, foråret 2015

image Husk at kontingentet er dit bidrag til fællesskabet i foreningen
Johnny Brincker (Kasserer)
26. marts 2015 kl. 08:03
Så er det tid til at yde sit bidrag til fællesskabet

I starten af marts måned blev der udsendt kontingentopkrævning til alle der er oprettet som medlemmer i vores klubsystem. Kontingentet er opkrævet via den mail, du er registreret under i systemet.

Kontingentet er forfalden til betaling den 1. april 2015, så tiden for rettidig betaling nærmer sig med rolige skridt.

Husk, at jfr. klubbens betingelser for medlemskab, så bliver enhver spiller som kommer i kontingent restance, udelukket fra at kunne deltage i kampe, stævner og lignende indtil kontingentet er modtaget og registreret i klubben.

Har du mod forventning, ikke modtaget en kontingent opkrævning, så kontakt klubbens kasserer (Johnny Brincker) på 2711 9338 eller kasserer@sb-boldklub.dk for at få tilsendt en ny mail med opkrævning, link til online betaling m.v.

Du kan også blot overføre kontingent betalingen til:

Reg.nr./Konto nr.: 6220 - 6149015

Husk at påføre medlemmets fulde navn på indbetalingen!

Du kan se oversigten over de forskellige kontingent satser her: Medlemskab

Vi glæder os alle til en super sæson i Stubbekøbing Boldklub

/Bestyrelsen