Har du uploadet et profilbillede

02. marts 2015 kl. 17:09
Viste du, at du kan uploade et personligt profilbillede, som så vil blive vist på både Mit DBU og klubben hjemmeside?

Med det nye Klub-CMS fra DBU, er der kommet helt nye muligheder, specielt i forhold til moduler på holdsider m.m. Blandt andet, er det nu muligt at få vist et profil billede, både på træner/ledere og spillere på holdets side og på Mit DBU.

Vi vil i løbet af foråret, komme rundt til alle hold og tage billeder af alle vores trænere, ledere og spillere. Disse billeder vil så efterfølgende blive brugt til de officielle profil billeder på hjemmesiden, hvor man naturligvis skal have holdets spillertøj på.

Se et eksempel på en holdside her - SB's U13-U15 Drenge

Hvis ikke du allerede har uploadet dit personlige profilbillede, så kan du gøre det via mit.dbu.dk

Se vejledningen herunder der beskriver hvordan du skifter dit profilbillede.