Generalforsamling 2015

27. februar 2015 kl. 21:44
Fredag den 27. februar kl. 17:30, var der ordinær generalforsamling i klubben

Generalforsamlingen blev afholdt i klubbens lokaler.

Formanden bød alle de fremmødte velkommen, og derefter blev dagsordenen gået igennem med Erik Olsen ved roret som aftenens dirigent.

Formandens og udvalgenes beretninger blev afholdt, regnskabet blev gennemgået, og alt blev godkendt uden særlige bemærkninger. Derefter var der valg til bestyrelsen, og alle bestyrelsesmedlemmer på valg, blev genvalgt. Som nyt medlem, kan vi byde velkommen til Bjørn Lund Larsen som nyt medlem af bestyrelsen, til erstatning for Per Johansson som udtrådte af bestyrelsen i sommers.

Referatet af generalforsamlingen, vil blive lagt ind på hjemmesiden indenfor den kommende uge.

Efter klubbens generalforsamling, afholdte Stubbekøbing Boldklub's Venner deres ordinære generalforsamling.

Til sidst var der traditionen tro, Gule ærter og smørrebrød til dem som havde bestilt, samtidig med at der blev snakket, fortalt historier og hygget.

Bestyrelsen takker alle for fremmødet. Vi håber og opfordrer dog til at flere forældre vil deltage i klubbens generalforsamling til næste år.

Herunder kan du se lidt stemningsbilleder fra generalforsamlingen.